Вашето
Вашето
дете
SEO G Курсове по английски за деца
Как да повишите интелекта на вашето дете?Курсове по английски за деца
Като родители, всички ние целим децата ни винаги да получават най-доброто и да успяват във всяко свое начинание. За жалост, в днешното напреднало ежедневие, повечето от нас разчитат на дигиталните устройства за ограмотяването на малчуганите.
Техният ефект обаче съвсем не е като желания, дори напротив – подрастващите се пристрастяват и започват да неглижират важните неща от живота си.
3 гарантирани и лесни начина да стимулирате интелекта на вашия малчуган Курсове по английски за деца
В днешния свят, изцяло потопен в мултимедийни технологии, израстването на личността на подрастващото население се превръща във все по-трудна задача. Традиционните и старинни методи за смятане отдавна са заменени с електронни калкулатори, а физическите упражнения навън са изместени от дигиталните игри.
Ментална Аритметика Курсове по английски за деца
При нас, всички заедно преодоляваме успешно следните проблеми сред децата:
1. Слаб успех в училище, затруднения при смятане и писане
2. Недобра памет при изучаване на чужди езици и стихотворения
3. Липса на увереност в собствените умения и затвореност
4. Нежелание за усвояване на нови знания
5. Недостатъчно развито логическо и творческо мислене
6. Неглижиране на детайлите
Предимства на методологията „Хелен Дорон“ :
1. Естествено изграждане на двуезичие от ранна възраст Курсове по английски за деца
2. Развитие на социални, комуникативни и емоционални умения
3. Създаване на любов към ученето и новите знания. Курсове по английски за деца
За метода:
Докато нейната дъщеря се учи да свири на цигулка чрез метода ”Сузуки”, лингвистката Хелън Дорон е озарена от нестандартна идея. Тя осъзнава, че щом ”Сузуки” преподава езика на музиката, тогава нейните ученици може да учат музиката на самия език.
Благодарение на своето лингвистично образование, Хелън притежава задълбочени познания относно механиката на езика. Докато отглежда децата си като двуезични, тя се запознава с предизвикателствата, пред които те се изправят, изучавайки английския език. По този начин, методът ”Сузуки” я вдъхновява да разработи своя собствена методология, чрез която да преподава „музиката на езика“.
Именно така се ражда популярния по цял свят метод „Хелен Дорон“. При него, от най-ранна възраст и по естествен начин, децата усвояват английския език като майчин. Методологията следва нормалния процес на изучаване на чужд език – чувам, разбирам, говоря, чета и пиша. ”Тайната” се крие в комбинацията от пасивно слушане на песни и диалози вкъщи, и игри с учителите в час. Благодарение на това, малчуганите неусетно усвояват нови думи, като същевременно свързват ученето с позитивно преживяване.
Най-голямото предимство на метода „Хелен Дорон“ е, че той не само изгражда двуезичие при децата, но и допринася за тяхното цялостно развитие. Целта на дейностите в игрите е подобрение на фината и груба моторика, комуникативните умения, работата в екип, емпатията и емоционалното развитие. Така, методологията се превръща във всеобхватен подход към ранното детско развитие, имащ за цел осигуряване на най-добър старт в живота на вашия наследник!
Всички добре знаем, че днес, владеенето на английски език е не просто препоръчително, а задължително за гарантирането на успешно бъдеще на всяко дете. Ето защо е от изключителна важност всеки родител да се заеме сериозно и своевременно с осъществяването на тази цел.
Вашият малчуган не успява да научи английски език, независимо от неговите регулярни посещения в езикова школа? Няма място за притеснение. Най-често, причината за това се корени именно в ниското качество на предоставяните услуги, а също и в с липсата на желание за получаване на нови знания.
Какво е решението?
Запознайте още сега вашето дете с езиковия център Helen Doron и то мигновено ще се влюби в него!
Нашите центрове се гордеят със своята над 30-годишна история и общо 37 действащи филиала в цял свят. Идеята за тяхното създаване се заражда от британската лингвистка Хелен Дорон. Тя изобретява иновативна и ефективна методология за преподаване на английски език на деца чрез езика на музиката. А нейното вдъхновение пък е резултат от изненадващия успех на собствената й дъщеря, дължащ се изцяло на музиката.
Записвайки детето си в езиков център Helen Doron, можете да бъдете сигурни, че то несъмнено ще бъде обучавано по революционна методика. Тя се базира на научаването на подрастващите първо на разбиране и говорене, а чак след това на четене и писане.
Защо именно този набор от умения, за сметка на другите две?
Независимо че до момента училищата залагат на езиково обучение чрез писане и четене, отдавна е доказано, че не съществува връзка между тях, и говоренето и разбирането.
Предимство на Helen Doron е нейната методология, при която изучаването на английски наподобява майчиния език, когато подрастващите започват усвояването чрез разбиране и говор.
Удивителен факт е, че благодарение на тази уникална образователна иновация, е възможно дори бебетата да се научат на английски.
Именно затова и тя се радва на дългогодишен, ефективен и доказан успех при всички деца.
Всички образователни игри, които ние използваме, се състоят от насърчаване и повторно слушане на различна музика и детски стихчета.
По този начин, наследникът ви ще бъде щастлив и нетърпелив да посещава нашия център, в който той не само ще учи английски език, но и ще бъде стимулиран интелектуално, физически и емоционално!
HELEN DORON
НАШИЯ ЕКИП
Отдедени
Вежливи
Опитни
Какво предлагаме?
В нашия детски езиков център, вашето дете може да вкуси от нашия богат набор от полезни и забавни дейности. Такива са: целогодишен курс родител/дете 6-36 месеца: Baby’s Best Start, Toddler’s Best Start и It’s Baby Dragon; целогодишен курс по английски език за деца от 3-6 години: Fun with Flupe и More Fun with Flupe ; целогодишен курс по английски език за ученици от 6-12 години: Jump with Joey, More Jump with Joey и лятна занималня.
1. Каква е най-подходящата възраст за започване на изучаване на чужд език?
Знаехте ли, че децата се раждат с удивителната способност да чуват и различават всички 800 звуци в света? Така те могат да научат всеки един чужд език, без значение в коя част на света се намират. Ето защо, до 1 годишна възраст, те се превръщат в „специалисти“ по техния майчин език, поради факта, че го чуват най-често. Още от самото раждане, детето неусетно започва да усвоява езика благодарение на игри, песни и общуване. Важно е да подчертаем, че колкото по-рано започне усвояването на даден език, толкова по-лесен ще бъде този процес за малчугана. Множество изследвания доказват, че до навършване на 6 години, детският мозък е програмиран да научава езици с по-голяма леснота. А повечето езици в ранна възраст дори допринасят за развитието на детската интелигентност и мозък.
Kлас родител/дете 6-36 месеца
2. Детето ми още не говори български има ли смисъл да изучава английски?
Независимо дали едно дете е проговорило или не, доказано е, че то може да разбира даден език. Именно поради тази причина и бебетата слушат дълго време преди да кажат своята първа дума. В действителност, говоренето представлява 3-тия етап от естественото усвояване на език. Преди него са „чувам“ и „разбирам“. Въвеждането на втори чужд език в най-ранна възраст е важно, тъй като изгражда двуезичие при детето, което може да бъде придобито единствено в ранните години от развитието на неговия мозък. Съществува значителна разлика между владеенето на два езика в ранен и на по-късен етап. Причината за това са всички съществени ползи, които ранното езиково изучаване носи на детското развитие.
3. Каква е целта на слушането на английски песни и диалози вкъщи?
Първата стъпка на усвояване на даден език е „чувам“. След това, дългото и продължително слушане на един език води до „разбирам“. Чрез слушането на езика у дома, малчуганите успяват да се запознаят с неговите звуци и да запазят думите в своята дългосрочна памет. Доказано е, че когато някоя дума вече се е настанила в паметта на детето, е много по-лесно да се добави образ към нея. Така се съкращава и броят повторения, който е необходим за запомняне и разбиране на думата. Освен това, подрастващите стават по-уверени да говорят свободно в час, тъй като чуват познати думи и не се страхуват от грешка.
безплатен пробен урок

Заявете Онлайн пробен урок за 4 деца.
Формата се попълва само от един родител. Моля впишете данните на родителите в полето съобщение. Всички родители ще получат подробен мейл за започването на курса!
4. Един час на седмица не е ли твърде малко?
Методът дава отлични резултати именно благодарение на факта, че комбинира пасивно слушане вкъщи с активна игра в урок един път седмично. Този брой посещения гарантира, че се запазва интересът на децата и тяхното желанието да посещават уроци. Също така, в днешния забързан график на деца и родители, се осигурява оптимален вариант – децата да не бъдат преуморени и техните родители безпроблемно да ги водят на уроци.
5. Кога децата се учат да четат и пишат на английски?
До 6-годишна възраст, чрез слушане и общуване, малчуганите безпроблемно усвояват граматиката на езика. Има редица случаи на деца, които умеят да говорят даден език свободно още на четири и половина или пет години.
Именно тогава множество родители бързат да преминат към четенето и писането. В нашия център, подрастващите стартират четенето и писането на 6-7 години. Важен детайл, на който обръщаме специално внимание, е фината моторика. Необходимо е тя да бъде добре развита, за да не бъде процесът на учене мъчителен и труден за детето.
Много деца на 5 още не са на нужното ниво.
Другият съществен момент е концентрацията. Добре известно е, че колкото по-малки са децата, толкова по-кратък е периодът им на задържане на вниманието. Що се отнася до четенето и писането, при тях несъмнено се изисква по-дълго концентриране на вниманието в определена дейност. А това, от своя страна, е нещо, което 5-годишните все още не умеят добре.
Клас за деца от 2-6 години
безплатен пробен урок

6. Детето ми е много енергично - как ще му задържите вниманието?
По природа, малките деца са пълни с енергия, като рядко влагат концентрация в общуването с вас и в игрите с приятели. Ето защо и не се очаква от тях да бъдат мирни и тихи, изпълнявайки всичко по учебник. За радост, нашите учители знаят това и играят с децата като със свои приятели. Дейностите в часа са специално подбрани да пасват на възрастта и периода на задържане на внимание за тази възраст. Кинестетични активности се редуват с пасивни такива, за да създадат усещане за ритъм и да подържат любопитството на децата. Средата която създават учителите ни има за цел да е максимално близка до естествената среда за научаване на език.
7. Трябва ли да присъствам на урока заедно с детето си?
Присъствието на родител по време на пробния урок заедно с детето е задължително, тъй като така ще се запознаете с начина ни на работа и средата, в която нашите уроци се осъществяват. След това, в случай, че наследникът ви се нуждае от вас и не е готов да остане сам, вие можете да го придружавате. В момента, в който видите, че детето ви е готово да бъде в урок без вас, ние ви съветваме да преустановите своите посещения. А ако сте в урок, то е от съществено значение и вие да говорите на английски и да следвате инструкциите на учителя, тъй като обикновено, в присъствието на родител, децата се държат различно.
Тяхното вниманието не е напълно съсредоточено в учебния процес, като често търси одобрение и похвала от мама или татко, след като направи нещо. Освен това, малчуганите добре знаят, че при родителите им са позволени много повече неща, отколкото ако са сами с учител.
Тези фактори променят поведението им в час и те често показват по-малко знания и умения, от колкото имат в действителност.
8. Изучаването на два езика ще обърка ли детето?
Не!
Всички проучвани в областта сочат напълно обратното – вторият език в ранна детска възраст допринася за развитието на мозъка. Нещо повече – в началото, за малките деца това не се приемат за два отделни езика.
Това са просто думи, които те постепенно научават. „Куче“ и “dog” за тях са нещо като синоними.
Иначе казано – 2 думи, които описват едно и също нещо. Така, те често казват първо “dog”, защото е по-лесно за произнасяне. А с възрастта, започват да разграничават езиците и отговаря на езика, на който бъдат заговорени.
9. Как ще знам, че методът дава резултат?
Безспорно, много родители нямат търпение да чуят първата дума на своето дете. Въпреки това, е важно да уточним, че „говоря“ е третият етап в усвояването на един езика. За сметка на това, вие сами можете да проверите етап две, „разбирам“, задавайки въпроси, на които детето ви може да отговори с „да“ или „не“.
Друг начин да бъдете убедени, че вашият малчиган успешно усвоява езика, е да искате от него да ви донесе/посочи/ открие нещо конкретно – „Къде е кучето? Кое е котка? Какво е синьо?“.
И не забравяйте, това трябва да се случва на игра, не притискайте детето с въпроси като – „Какво научи днес?“, „Кажи как се казва това на английски?“.
Изключително важно е детето да се забавлява докато учи даден език, тъй като говоренето идва с увереност и чувство за сигурност, а това изисква индивидуален момент за всяко мъниче.
10. Детето ми не иска да посещава подобни занятия – как да го накарам?
Често пъти, първичната реакция на децата към ново нещо е отрицателна, което е нормално.
Необходимо е да се опитате да разберете каква по-точно е причината за това. За целта, започнете да задавате въпроси от типа „Срамуваш се от другите деца? Скучно ти е? Изморен си?“. Детето ще ви каже, когато уцелите правилната причина.
Понякога уроците са веднага след детска градина и детето иска да прекара време с вас, а не му харесва, че веднага трябва да остане някъде другаде. Причините може да са много, главното е да не насилвате детето да прави нещо, което не му харесва, защото така ще развие негативни чувства към английския или друга дейност, на която отказва да ходи.
Използвайте фрази като – „Отиваш да си играеш!“, а не „Хайде да учиш!“.